Ernie & Hanneke - Alaska 2009

Terug op Stoney Creek

Eenmaal terug op de camground moeten de camper aangesloten worden op het water, de electriciteit en het riool. Dit smerige klusje neem ik voor mijn rekening. gewapend met goede handschoenen draai ik de dop van de afvoer en daar komt de drek meteen nar buiten... Dit was niet de bedoeling! Nog een keer weer drek! Wat nu? 'Gelukkig' staan er meer campers van Cruise America, dus we kunnen informeren wat we verkeerd doen.

Van een afstand hoor ik echter al vanuit de camper: 'de kende gij nie' , dat klinkt verdacht veel als een Brabants accent, sterker nog, een accent niet ver bij ons vandaan. Het blijken, jawel, hoe kan het ook anders: Helmonders....! Ben je aan de andere kant van de wereld wie kom je tegen: Helmonders, het zal ook weer eens niet zo zijn.... ; ) Gelukkig helpen ze ons wel met het aansluiten van het riool kletsen we nog even en gaan eten koken.

Gezien mijn maag een flinke oplawaai heeft gehad vanmiddag houden we het vandaag bij een soepje en een boterham.

Reacties

Reacties

Debbie

Hahahaha... jaja... wij Nederlanders zitten ook overal!

Leuk om om te hoogte te blijven van jullie verhalen.
Have fun!

Grtz, Deb

Christianne

Leuk om op de hoogte te blijven en ik hoop inderdad dat je internet aanslutiingen blijft vinden want dan blijvenwij tenminste op de hoogte.
Enig !!! om Helmondenaren tegen te komen, je voelt je dan echt op vakantie.
Geniet nog en tot hoors

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!