Ernie & Hanneke - Alaska 2009

San Fransisco: big city!

Daar zijn we weer, live vanuit een luxe hotel in hartje San Fran (geregeld door Arno en Lakota). Gisterenmorgen heel vroeg aangekomen in SF, waar we bij de landig direct een acteur tegen het lijf liepen. Arjan en Marieke kennen hem wel: Desmond van Lost. We zijn daarna met een hotel-shuttle naar Hotel Florence gegaan, waar de bekende tingeltreintjes 'bult op' vliegen, vervolgens een echt Amerikaans ontbijt, tassen gedropt en de stad ingegaan: DRUK!

Natuurlijk hebben we Alcatrez gezien, in de tingelingelingetrein gezeten en hebben we fietsen gehuurd enThe Golden Gate Bridge beklommen. Verder fisherman's Warf bezocht etc, etc. Het is echt een giga-stad met alle mensen in alle soorten en maten. Ook nog nooit zoveel trimmers bij elkaar gezien, 1 op de 5 is hier aan het trimmen in snelle pakjes en eenI-pod onder de arm geknoopt.

Het hotel is na onze camper een erg luxe uitvoering! Groot plat scherm als TV, groot bed, ideaaaaaal!

We wachten nu op Arno enLakota, die ons zometeen komen oppikken en waarna we doorrijden via de kust naar Monterey.Momenteel is daar een grote auto-show, dus mogelijk overnachten we een plaats verder, in Big Sur (kijk maar op internet voor wat plaatjes over deze steden, moeten erg leuk zijn).

We zijn er weer klaar voor!

Tonny

Hoi Ernie en Hanneke.

Wat een prachtige foto's en erg leuk om jullie ervaringen te lezen.
Geniet verder van alles wat je nog te zien krijgt!
Groetjes,
Lambert en Tonny

Annie en Harrie

Hallo meneer en mevrouw Maas,
Wij hoorde vandaag van jullie site en zijn meteen gaan kijken. Een geweldige ervaring als we jullie enthousiaste verhalen lezen en de prachtige fotos daarbij zien. Zo te zien hebben jullie je trouwdag (de bruidsreportage althans) nogmaals beleefd in Alaska als we zo naar de foto van jullie tweeen kijken.
Geniet nog lekker die laatste dagen, we zien ons weer binnenkort. HSNP ??? groetjes Annie en Harrie van Eijk

Marc Linda en Tijn

Hallo,

He Ernie en Hanneke! Geweldig avontuur, toevallig gisteravond ivo niehe gezien in SF. Het treintje tegen de bult op, en de twee vrouwtjes (oude tweeling) weet Arno denk ik ook wel, het kenmerk van SF.
Wij zijn zondagavond terug gekomen van Normandie. Erg leuke week gehad. Geweldig dat ik Tijn de hele week heb gezien. Nu ken ik hem door en door! Al maniertjes en gebaartjes herken ik voortaan. Met Linda was uiteraard ook heel leuk. Lekker rustig een weekje bijgetankt!
Blijven jullie eigenlijk de hele tijd in hetzelfde hotel slapen of ook bij Arno en zijn vrouw? Erg vette reis dat heb ik wel gezien. Zo'n huwelijksreis heeft niemand toch??!
He hanneke en Ernie geniet ervan we zien jullie weer graag terug in Bakel!! Wanneer ben je weer terug?
Trouwens, Tijn groeit als kool niet normaal

Groeten Marc, Linda en Tijn!

lina van lierop

hallo hanneke en ernie,
wat leuk dat jullie het zo fyn hebben geniet maar van die laatste dagen
hier is alles goed tot volgende week.
groetjes mam en rocky