Ernie & Hanneke - Alaska 2009

Van het ene uiterste naar het andere!

WOW! Arno en Lakota wonen echt geweldig! We zijn daar nu de hele dag geweest, lekker in hun zwembad in de grote tuin, biertje erbij en natuurlijk even het gras gemaaid op de tuintractor van Arno...

De hotelovernachting in San Fransisco was een huwelijkscadeau van Lakota en Arno: een prachtig hotel, hartje San Fran! Daarna zijn we een dagje gaan rijden naar Monterey voor een strandwandeling en om te zien hoe de meest welvarende mensen van Amerika leven. Alleen maar Ferrari's, Porsche, Lamborgini en een Predator (speciaal voor Arjan en Jeroen een foto en film gemaakt: custom made auto met drie stoelen voor met het stuur in het midden...). Daarna hebben we lekker gegeten en verrasten Arno en Lakota ons met een kamer op een resort in Santa Cruz. 's Ochtends lag Arno al lekker bij het zwembad en zijn we daarna op ons gemak naar het Santa Cruz strand gegaan.'s Avondslekker (en veel) gegeten en doorgereden naar het huis van Arno en Lakota, waarwe nu een kamer hebbenen een eigen badkamer.

Vandaag lekker aan hetzwembad gelegen met een (of meerdere) biertjes. Lakota niet, die rijd zometeen: wegaan namelijknu naar Lake Tahoe,blijkbaar een van de trekpleisters van Californie, waar vrienden van Arno enLakota een grote blokhut hebben waarwe twee nachten blijven... wat hebben wij het slecht!

We gaan nu vertrekken: samengevat hebben we het enorm goed naar de zin en maken we weerveel leukedingen mee! En we zijn Arno en Lakota dankbaar dat we nu alle mooie stekken van West-Amerika zien.

Even een verschil:precies een week geleden kwamen we nu terug van de kanotocht tussen deijsschotsen van de Columbia-gletsjer in de regen en met koude handen, nu zitten we met een lekker biertje aan depool met ongeveer 35 graden en een strakke hemel. SKITTEREND!

Harry en Anny

Hallo Ernie en Hanneke,
Is het niet te schitterend dat we moeten komen kijken?
Wat een sluitstuk, leuk dat wij met jullie mee konden kijken op deze prachtige reis.
groetjes ook aan Arno enLakota

lina

hoi hanneke en ernie
ik wil jullie eenfijne reis en een geweldige thuiskomst wensen tot over een paar dagen groetjes mam en rogky000

hoy en hanneke en ernie
ik wil jullie een fijne reis en een geweldige thuiskomst wensen,groetjes aan jullie vrienden arno en lakota,ik zie jullie over een paar dagen.
groetjes mam en rocky.