Ernie & Hanneke - Alaska 2009

Final day....

Laatste dag van onze 'amazing journey'. Morgen rond deze tijd staat ons vliegtuig op het punt ons naar Amsterdam te brengen. :-( Wat een ervaring!

Zaterdag en zondag zijn we bij Lake Tahoe geweest. We logereerden in een blokhut van vrienden van Arno en Lakota. man, man, een 6-sterren locatie. Dat was geen vakantiehuisje, maar een villa! Schitterende omgeving, lekker rustig, mooie natuur een een lekker temperatuurtje. We zijn zelfs een beetje bruin geworden! We hebben wat rondgecruised, zoals ze dat hier noemen en aan het strand gelegen. Vandaag zijn we naar Sacramento geweest en een beetje geshopt (je moet toch ff profiteren van de dollar koers ;-) ). Nu genieten van onze laatste uurtjes in het Verberne-Resort een afscheidsdinertje en dan.... terug naar NL.

Foto's bewaren we voor thuis, het duurt me nu te lang om ze te uploaden. Het zwembad roept me.

Tot in Nederland!

Harry en Anny

Wat een sluitstuk van jullie bijzondere reis, een fijne trip terug en tot donderdag. Zijn de rugzakken niet te zwaar na al dat shoppen? (geintje)
Laat even weten waar jullie opgehaald willen worden dan staat de taxi klaar, maar geen amerikaans model!
groetjes Harry, Anny en Jeroen

Marc, Linda en Tijn

Geweldig avontuur! Goede reis!

Groeten Marc Linda en Tijn!

Henk

FF in de middagpauze toch maar even gekeken.
Een Geweldig avontuur. Prachtig om te lezen en te kijken naar de foto's.
Hopelijk kunnen jullie nog lang nagenieten.

Groeten Henk vd Zanden