Ernie & Hanneke - Alaska 2009

En bedankt voor de vele reacties!

Iedereen bedankt die reageert: leuk om te lezen hoe jullie het maken in Holland! Helaas kan Ernie morgen geen PSV-Ajax zien, maar we kunnen niet echt zeggen dat dit nu echt een helaas isin deze omstandigheden.

Hopelijk is ons gras weer groen en strak (en zullen de biertjes wel op zijn met onze nieuwe tuinmannen ;-)). We zien er natuurlijk ook weer naar uit om te zien hoe het gaat met iedereen. Mooi om te zien dat de vakanties elders ook allemaal leuk zijn (inclusief de wereldreis van Anny (mam) en Harry (pap)). Dat Tijnemans een echte kampeerder is, was te verwachten. Hij is immers petekind van dekampeerder bij uitstek!

Lina: we gaan je nog een computercursus geven, dit gaat je goedaf!

Tot horens!!

Harry en Anny

Het gras is groen de planten geel het huis oranje maar alles staat er nog, iedereen heeft zijn- haar steentje bij gedragen, zelfs Janneke maar ze snapte niet waar jullie waren, heel apart. Tot snel met jullie wereld verhalen we kijken er naar uit.
groetjes Harry en Anny

Angela

Leuke site, mooi foto's en verhalen. Ik word er wel een beetje jaloers van hoor :-)

Tijn, Marc & Linda

Hee reizigers!!
De laatste daagjes.. snif.. dan zit het er alweer op!
Of is het precies lang genoeg geweest?

Wat hebben jullie veel meegemaakt zeg.. pff!
Echt geweldig!

Erg leuk om al die verhalen te lezen!

We zien jullie in ieder geval donderdag, geniet er nog van en doe Arno en vrouw de groeten!

Veel groetjes, buurman-, vrouw en minibuurman ;)