Ernie & Hanneke - Alaska 2009

nog ff snel

Vandaag, 4 augustus, heb ik een computer met internet gevonden in een bibliotheek in Talkeetna. Het is me niet gelukt om alle verhalen tot nu toe te verwerken, maar dat komt nog wel. De bibliotekaresse is al aardig voor me geweest en heeft me een extra half uur gegeven en die zijn nu bijna op.

Ik hoop dat we snel weer een computer vinden met internet, zodat we meer verhalen kunnen vertellen!

Ik ga nu terug naar de campround. Ernie is vandaag wezen vissen, kijken of ie wat gevangen heeft! Hij is met 2 Canadezen en de eigenaar van de campground. De eigenaar is van plan de gevangen vis te roken, ben benieuwd!

See ya!

Groetjes Hanneke en Ernie

Reacties

Reacties

Christianne

WOW wat geweldig die foto's geven een beetje een idee hoe mooi het er is, genieten zal niet zo moeilijk zijn daar, en honger hoeven jullie ook niet te hebben, met zo'n zalmvisser !!!!

Nelly en John

Hoi Ernie en Hanneke wat een prachtige vakantie en die natuur daar wat mooi geniet ervan Wij kijken wel mee van thuis uit. Groetjes

Harry en Anny

Hanneke en Ernie.
We zijn vandaag 7 aug. geland in Brussel en hebben een hele fijne vakantie gehad met een bezoek aan de Franse en Atlantische alpen en grotten en natuurlijk de bijeenkomsten op de Heiligdommen in Lourdes. Het was allemaal prachtig.We gaan nu jullie berichten lezen en zullen hierop wel wat voer sturen.
(geen BBD) We hoorden van van Arjan en Jeroen dat het bij jullie allemaal perfect gaat. Nog veel vakantie genot.
groetjes pa en ma (alias harry en Anny)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!