Ernie & Hanneke - Alaska 2009

Alaska 2009

Na de geweldige trouwdag op 14 februari 2009 en de aansluitende sneeuwvakantie in Falkau (D) gaan we op 29 juli a.s. naar Alaska! Alaska? Naar de sneeuw in hartje zomer?Jazeker! Maar niet naar de sneeuw.Alaska staat bekend om deprachtige ongerepte natuur, de overvloedige aanwezigheid van wildlife en de velesportieve mogelijkheden.

Met onze camper gaan we xxxx kilometers maken door Alaska en overnachten we op verschillende campgrounds. De uitzichten moeten spectaculair zijn!

We gaan onder andere de Nortwestern Fjordentourdoen vanuit Homer en een (hopelijk) spectaculaire excursie naarBear Viewing Katmai National Park. Daarnaast gaan we met een klein vliegtuig naar de top van de Mount McKinley (ruim 6000 meter)en naar Fairbanks (Klondike). In Valdez maken we nog een kayaktourdoor Prince William Soundnabij deColumbia Gletsjer.

Na onze rondreishebben we nog een toetje: we gaan nog 4 dagen naar Arno Verberne en zijn Amerikaanse vrouw Lakota, die inmiddels alweer jaren woont in Sacramento, nabij San Fransisco.In San Fransisco hopen we onder andere hetGolden Gate State Park en Alcratez te bezichtigen.

Vind je het leuk om op de hoogte te blijven van onzeavonturen en ervaringen tijdens deze reis?Kijk dan regelmatig naarnieuwe verhalen en foto's. Via de kaart weet je altijd precies waar wij onsbevinden (als we tenminste internet hebben!)en waar we zijngeweest! Meer informatie:het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Groeten,

Ernie en Hanneke

ome karel en tante Truus

Ha Ernie en Hanneke hoe is het.Heb je een leuke vakantie .Zo te zien wel .Geniet ervan en wij volgen het wel op de pc. Groetjes.